.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 13 سابقه‌دار توزیع‌کننده مواد محترقه در مازندران
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: 50 نفر از افراد در زمینه تولید و توزیع مواد محترقه در مازندران دستگیر شدند که 13 نفر آنها دارای سابقه قضایی بودند.

به گزارش شمال نیوز،احمدرضا فغانی در ارتباط با تمهیدات پلیس مازندران برای چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: با اقدامات امنیتی و انتظامی 50 نفر در سطح استان مازندران دستگیر و از این افراد بیش از 500 هزار مواد محترقه کشف و ضبط شده و عاملان تحویل مقامات قضائی شدند.

وی با اشاره به ارتباط مناسبی که بین پلیس و مردم وجود دارد، گفت: کاهش خسارت در چهارشنبه آخر سال در استان از سنوات گذشته وجود دارد و این رویه در حال حاضر هم ادامه دارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرمانده انتظامی مازندران میانگین سنی افراد دستگیر شده در ارتباط با تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه را 20 تا 35 سال عنوان کرد و افزود: 13 نفر از افراد دستگیر شده سابقه‌دار بودند.

این مسؤول خطاب به فعالان صنفی متخلف در ارتباط با مواد محترقه، بیان کرد: واحد صنفی متخلف تا پایان تعطیلات نوروز پلمب می‌شود.

فغانی گفت: با هماهنگی انجام شده با دستگاه قضا افراد تولید کننده و توزیع کننده این مواد هم تا پایان تعطیلات بازداشت می‌شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.